Navigation

Logo
    • Register
    • Login
    • Search
    • Recent
    • Tags
    • Unread
    • Categories
    • Unreplied
    • Popular
    • GitHub
    • Docu
    • Hilfe
    1. Home
    2. deMynchi

NEWS

• Neuer Blog: Fotos und Eindrücke aus Solingen

• ioBroker@Smart Living Forum Solingen, 14.06. - Agenda added

• ioBroker goes Matter ... Matter Adapter in Stable

• Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 8
    • Best 2
    • Groups 2

deMynchi

@deMynchi

Starter

3
    Profile views
    8
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Schweiz

deMynchi Follow
    Developer Starter

Best posts made by deMynchi

• [Neuer Adapter] MeteoSchweiz

Hallo zäme

Ich schreibe diesen Beitrag auf Schweizerdeutsch, da das ehr nur Schweizer interessieren wird 🙂

Ig ha ne Adapter entwicklet wo d Date vo MeteoSchweiz uslist. Är cha einersiits ds vergangene Wätter und d Prognose vomne Ort (PLZ) und anderersits die aktuelle Wätterdate vo Wätterstatione vo MeteoSchweiz abelade.

Dä Adapter isch entschtande wüu SRF (und dadrmit dr swiss-weather-api Adapter) ja teilwiis nid sehr zueverlässig isch. Zudäm nützeni immer d MeteoSchweiz App ufem Handy und es het mi gnärvt, zwöi verschideni Prognose z ha.

Bitte teschtet dä Adapter und säget mr, was no cha verbesseret wärde:
      NPM: https://www.npmjs.com/package/iobroker.meteoswiss
      GitHub: https://github.com/deMynchi/ioBroker.meteoswiss

posted in Entwicklung
      deMynchi
      deMynchi
    • RE: [Neuer Adapter] MeteoSchweiz

Ändlech hani mi mau wider hingere Adapter gsetzt und d Wätterwarnige ou no iibout.

D Version 0.2.0 steit ab sofort zur Verfüegig. Würd mi über öies Feedback fröie!

posted in Entwicklung
      deMynchi
      deMynchi

Latest posts made by deMynchi

Aktuell gits ja soviu Warnmäudige, dasi scho e Bug gfunge ha - Version 0.2.1 löst ds Problem, dass mängisch fauschi Warnmäldige aazeigt wärde.

Ig hoffe, dir sit aui mit nid auzu viu Wasser vo obe und unge drvo cho!

posted in Entwicklung
      deMynchi
      deMynchi

Ändlech hani mi mau wider hingere Adapter gsetzt und d Wätterwarnige ou no iibout.

D Version 0.2.0 steit ab sofort zur Verfüegig. Würd mi über öies Feedback fröie!

posted in Entwicklung
      deMynchi
      deMynchi

@baerengraben said in [Neuer Adapter] MeteoSchweiz:

@deMynchi

Hui...Spannend 🙂
      I bi vo es paar Täg vom SRF über diä Änderig uf "freemium" informiert worde. I schriibe mi Adapter au no uf das um, sofern i vo SRF e lizenz überchum (Anfrog isch bi SRF offe).

Das wäri scho cool, wenn si Open Source ou mit Open Data würde ungerstütze.

=> Bi au chli enttüüscht, dass si ir API immer mol wieder offline hend. Wiä grad jetzt wieder 😞

I teste grad din Adapter (Installation direkt us Github). E funktioniert sowiit. 🙂

Merci.

Frooge:

• Wie regelmässig ladisch d'Wetterdatä noche im Tag? => Wiä lösisch das?

Meteo Schweiz aktualisiert d Date au 10 Minute. Und i jedem "Datesatz" steit e Zytstempel drin. De weisi, ob's scho wider nöii Date gäh het.

• I werde grad usem API nüd schlau, wo du bruuchsch. I ha dozmol bi meteoswiss glueged, öb si öppis abüüte. Aber i ha nüt gfonde. Hesch me e link zu irem API?

Es git kei offizielli API. Ha gluegt, was d Handy App macht und das nache bout. Meh chani (oder wotti) hie nid verrate.

posted in Entwicklung
      deMynchi
      deMynchi

@m240-swiss Danke fürs testen. Ich hoffe, das war kein Walliser Aprilscherz 😉 .

Das mit den nicht gelöschten Objekten ist im Moment noch so, das werde ich in der nächsten Version mal beheben.

Das Refresh Interval ist fix einprogrammiert. Die Daten werden nur alle 10 Minuten von Meteo Schweiz aktualisiert, aber manchmal dauert es länger, bis die Daten auf dem Server verfügbar sind. Deshalb muss ich immer mal wieder versuchen, die neusten Daten zu holen. Um die Server nicht zu überlasten, mache ich das aber maximal alle 3 Minuten. Zudem verwende ich jedes mal einen Zufallswert von +/- 30 Sekunden. So kann es nicht passieren, dass plötzlich alle ioBroker gleichzeitig auf die Daten zugreifen.

Grundsätzlich sollten wir so in ioBroker die aktuelleren Daten haben als in der App :-).

Wer genauere Infos will, findet den Code hier: https://github.com/deMynchi/ioBroker.meteoswiss/blob/2baf382a6350311cff2367e6b67ba2a2471388a7/src/main.ts#L263-L269

posted in Entwicklung
      deMynchi
      deMynchi

@andre-r said in [Neuer Adapter] MeteoSchweiz:

Erstmal danke für den Adapter. Wäre es auch möglich die Gefahrenmeldungen und das Satellitenbild zu integrieren?

Zu den Gefahrenmeldungen habe ich mir auch schon Gedanken gemacht. Ich weiss leider nicht recht, wie ich die aufbereiten soll. Ich kann nicht pro Gefahrenmeldung einen Datenpunkt machen, sonst muss ich ständig Datenpunkte löschen und neue erstellen und für eine vis wäre das auch nicht praktisch. Wie würdest du die Gefahrenmeldungen denn verwenden? Wenn wir eine gute Lösung finden, setze ich die gerne um.

Was meinst du mit Satellitenbild? Meinst du das Niederschlagsradar oder gibt es in der App noch irgendwo ein Satellitenbild (habe ich noch nie gesehen)?

Wenn du das Niederschlagsradar meinst, dann kannst du einfach alle 10 Minuten folgende URL herunterladen: https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/app-prod-static-fra.meteoswiss-app.ch/v1/currentPrecipitationHomescreen.png. Das Bild sieht komisch aus, da es wirklich nur einen "Overlay" des Niederschlages zeigt. Darunter musst du eine Karte setzen - die von MeteoSchweiz ist leider nicht per URL verfügbar, aber swisstopo hat vor kurzem alle Daten veröffentlicht. Zudem musst du alles was Rot ist, ausblenden, denn das sind die Regionen, die vom Radar nicht abgedeckt werden.

Ich werde im Adapter wohl keine Bild-Manipulationen machen, das ist mir zu kompliziert.

posted in Entwicklung
      deMynchi
      deMynchi

@ice987 In der Version 0.1.2 ist das Problem behoben.

Dann sollte der Adapter starten und sobald der läuft, funktioniert auch die Konfiguration.

posted in Entwicklung
      deMynchi
      deMynchi

Feedback vo @baerengraben @M240-Swiss @UncleSam und @dbweb würd mi fröie 🙂

posted in Entwicklung
      deMynchi
      deMynchi
    • [Neuer Adapter] MeteoSchweiz

Hallo zäme

Ich schreibe diesen Beitrag auf Schweizerdeutsch, da das ehr nur Schweizer interessieren wird 🙂

Ig ha ne Adapter entwicklet wo d Date vo MeteoSchweiz uslist. Är cha einersiits ds vergangene Wätter und d Prognose vomne Ort (PLZ) und anderersits die aktuelle Wätterdate vo Wätterstatione vo MeteoSchweiz abelade.

Dä Adapter isch entschtande wüu SRF (und dadrmit dr swiss-weather-api Adapter) ja teilwiis nid sehr zueverlässig isch. Zudäm nützeni immer d MeteoSchweiz App ufem Handy und es het mi gnärvt, zwöi verschideni Prognose z ha.

Bitte teschtet dä Adapter und säget mr, was no cha verbesseret wärde:
      NPM: https://www.npmjs.com/package/iobroker.meteoswiss
      GitHub: https://github.com/deMynchi/ioBroker.meteoswiss

posted in Entwicklung
      deMynchi
      deMynchi
    Community
    Impressum | Datenschutz-Bestimmungen | Nutzungsbedingungen
    The ioBroker Community 2014-2023
    logo