NEWS
[Update] Weatherunderground vertaald naar NL
-
Hoi allemaal,
Om de Nederlandse taal wat te stimuleren heb ik de weatherground adapter aangepast zodat hij naast EN/RU/DE nu ook NL ondersteund.
Het resultaat is dat nederlandse taal gebruik word bij forecast en weerstand (bijv. bewolkt ipv cloudy)
Mijn versie kan op dit moment via GIT geinstalleerd worden uit de repository https://github.com/DutchmanNL/ioBroker. … nderground
Push request is ingediend om deze wijziging ook in de standard adapter te integreren
~Dutch
-
Hoi Dutch,
Beetje drukke week achter de rug, maar ik zal ook binnenkort aan de slag gaan met vertalingen, zal je op de hoogte houden welke modules ik onder handen neem zodat we niet dubbel werk doen
-
U kunt Trello gebruiken om uw werk te coördineren.
-
Hoi Dutch,
Beetje drukke week achter de rug, maar ik zal ook binnenkort aan de slag gaan met vertalingen, zal je op de hoogte houden welke modules ik onder handen neem zodat we niet dubbel werk doen `
Top! Is het een idee, zoals Bluefox meld, dit in trello bij te houden kan ook wat week verdeeld worden en gekeken welke het meest interessant zijn met oog op volgorde.
Welcome in this Board, btw ondertussen ook Toon en KaKu met iObroker aan de praat
Cheers,
Dutch
–-----------------------
Send from mobile device
-
U kunt Trello gebruiken om uw werk te coördineren. `
Heb je Google-Translate gebruikt, of iemand gevraagd?Groeten,
Eric