NEWS
[Neuer Adapter] MeteoSchweiz
-
@ice987 Interessant, welche Version von ioBroker.sql hast du? Ich habe nämlich den Adapter auch installiert und hatte bis jetzt keine Probleme (aber ich habe noch eine alte Version von ioBroker.sql: 1.9.2).
-
ioBroker.sql v1.15.5
-
@unclesam : Habe den Adapter nun seit etwas mehr als zwei Wochen im praktischen Einsatz (Wenn ich bei der Arbeit bin und die Ist-Temperatur vor Feierabend grösser x Grad ist schaltet es die Lüftung im Auto ein)
=> Adapter läuft einwandfrei, bisher keine Probleme -
hät scho öpper es cools VIS gmacht für de MeteoSchweiz Adapter vom deMynchi ?
wär gern en Abnehmer vonere coole Visualisierig -
@demynchi leider hat die SRG gestern auf "freemium" umgestellt. Nur noch 6 Anfragen pro Tag sind gratis, dann wird es happig. Habe versucht, deinen meteoswiss-Adapter zu installieren. Der npm-Befehl läuft anstandslos durch. Der Adapter erscheint dann aber nicht in dere Adminoberfläche. Ich kann also auch keine Instanz anlegen. Was mache ich falsch?
-
@feggi Nach der Installation müsste der Adapter erscheinen. Hast du mal den Browser gerefreshed (F5)? Oder hast du noch einen Filter drin?
Was kommt, wenn du auf der Kommandozeile den folgenden Befehl eingibst:
iobroker add meteoswiss
Siehe: https://www.iobroker.net/docu/index-400.htm?page_id=6936&lang=en#iobroker_add_adapterName
-
Hui...Spannend
I bi vo es paar Täg vom SRF über diä Änderig uf "freemium" informiert worde. I schriibe mi Adapter au no uf das um, sofern i vo SRF e lizenz überchum (Anfrog isch bi SRF offe).=> Bi au chli enttüüscht, dass si ir API immer mol wieder offline hend. Wiä grad jetzt wieder
I teste grad din Adapter (Installation direkt us Github). E funktioniert sowiit.
I werde grad usem API nüd schlau, wo du bruuchsch. I ha dozmol bi meteoswiss glueged, öb si öppis abüüte. Aber i ha nüt gfonde. Hesch me e link zu irem API?
-
@baerengraben said in [Neuer Adapter] MeteoSchweiz:
Hui...Spannend
I bi vo es paar Täg vom SRF über diä Änderig uf "freemium" informiert worde. I schriibe mi Adapter au no uf das um, sofern i vo SRF e lizenz überchum (Anfrog isch bi SRF offe).Das wäri scho cool, wenn si Open Source ou mit Open Data würde ungerstütze.
=> Bi au chli enttüüscht, dass si ir API immer mol wieder offline hend. Wiä grad jetzt wieder
I teste grad din Adapter (Installation direkt us Github). E funktioniert sowiit.
Merci.
Frooge:
- Wie regelmässig ladisch d'Wetterdatä noche im Tag? => Wiä lösisch das?
Meteo Schweiz aktualisiert d Date au 10 Minute. Und i jedem "Datesatz" steit e Zytstempel drin. De weisi, ob's scho wider nöii Date gäh het.
- I werde grad usem API nüd schlau, wo du bruuchsch. I ha dozmol bi meteoswiss glueged, öb si öppis abüüte. Aber i ha nüt gfonde. Hesch me e link zu irem API?
Es git kei offizielli API. Ha gluegt, was d Handy App macht und das nache bout. Meh chani (oder wotti) hie nid verrate.
-
@demynchi sagte in [Neuer Adapter] MeteoSchweiz:
Es git kei offizielli API. Ha gluegt, was d Handy App macht und das nache bout. Meh chani (oder wotti) hie nid verrate.
Ah, OK. Das beruhigt mit chli - ha scho angst ka i segi z'blööd gse ires API zfinde
Ha übrigens grad vo SRF e Nochricht übercho. Si überprüefe grad mi Afrog. Mit "freemium" hetti süsch fasch ke chance de Adapter no aständig z'entwickle.
-
pi@raspberrypi:~ $ iobroker add meteoswiss
host.raspberrypi Unknown packetName meteoswiss
host.raspberrypi download meteoswiss
File not found: meteoswissund wenn ich npm benutze:
pi@raspberrypi:~ $ npm i iobroker.meteoswiss
up to date, audited 132 packages in 5s
found 0 vulnerabilitiesirgendwie findet er wohl den Adapter nicht. Wurde der wieder entfernt?
-
Ändlech hani mi mau wider hingere Adapter gsetzt und d Wätterwarnige ou no iibout.
D Version 0.2.0 steit ab sofort zur Verfüegig. Würd mi über öies Feedback fröie!
-
Aktuell gits ja soviu Warnmäudige, dasi scho e Bug gfunge ha - Version 0.2.1 löst ds Problem, dass mängisch fauschi Warnmäldige aazeigt wärde.
Ig hoffe, dir sit aui mit nid auzu viu Wasser vo obe und unge drvo cho!