NEWS
visualisatie wil niet opstarten
-
Hallo,
na een aantal weken met iobroker gestoeid te hebben en er wel uit ben dat ik hier mee door wil gaan, ben ik begonnen om iobroker op een respberry pi 3 te zetten. hiervoor had ik hem in een docker op mijn server staan. alleen deze wilde wel eens stoppen. dan moest ik docker uit en aan zetten om hem weer werkend te krijgen. kort om het is niet stabiel genoeg.
ik had nog een pi 3 liggen die ik voor kodi had gebruikt.
deze netjes allemaal geïnstalleerd volgens de handleiding van de iobroker site.
alles draait netjes op vis edit na. Als ik visualisatie edit opstarten blijft deze hangen. ik zie het scherm met verbinden met de server.... waarde laden.... en het balkje staat op 1/3.ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet oplossen. heb vis al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd en heel iobroker image al meerdere keren opnieuw gedaan zonder resultaat.
is er iemand die mij hier bij kan helpen????
al vast bedankt.
chris -
@chris-nij Update all pending adapters to the latest version.
-
-
iobroker restart
-
doesn`t work
-
@chris-nij Version Numbers of socket.io, web and vis?
-
iobroker update iobroker upgrade
-
web server is 3.0.9
vis 1.2.4
socket.io i dont know, how can i see that??thankst homas that you wil help
chris
-
@chris-nij socket.io is 3.0.13
-
de iobroker op de synology doet de vis het ook al niet meer
heb echt geen flauw idee wat dit kan zijn.firewal en virus scanner ook al een keer uit gedaan, hielp ook niet.
ben bang dat ik het moet opgeven, was blij met iobroker.
weet misschien iemand nog een oplossing. -
@chris-nij said in visualisatie wil niet opstarten:
heb echt geen flauw idee wat dit kan zijn.
heb material ook installed deze geeft het zelfde probleem.firewal en virus scanner ook al een keer uit gedaan, hielp ook niet.
ben bang dat ik het moet opgeven, was blij met iobroker.
weet misschien iemand nog een oplossing. -
heb echt geen flauw idee wat dit kan zijn.
heb material ook installed deze geeft het zelfde probleem.firewal en virus scanner ook al een keer uit gedaan, hielp ook niet.
via de site iobroker kun je ook vis opstarten. daar gaf hij dit aan. edit is not allowed.
wat kan dit betekenen??????
groetjes chris
-
pff na veel lezen van problemen die zijdelings er mee te maken zouden kunnen hebben.
Heb ik het weer werkend.
Waarschijnlijk gaat er bij de installatie iets niet goed. door wat voor reden dan ook.
wat heb ik gedaan, ik heb de vis gedeïnstalleerd en heb ik via cat rechtstreeks van de github de vis geupload en daarna geïnstalleerd.nu werkt hij weer.
gr,
chris